DIADA DE LES MATEMÀTIQUES

L'alumnat de 1r i 2n va dissenyar el plànol d’un pàrquing a escala. Primer de tot, per equips van mesurar el perímetre del pàrquing que hi ha davant de l’escola, van mesurar els cotxes, l’entrada i la sortida amb l’ajuda d’una cinta mètrica. També es van fixar en les senyals que hi havia per tal de després poder-les representar al seu plànol. Després, a la classe van posar en comú les diverses mesures i van començar a dissenyar el pàrquing en un plànol amb l’ajuda del regle. Va ser un dia ple d’il·lusions matemàtiques on es van convertir en petits i petites arquitectes. 
Diada de les mates 1r i 2n




L'alumnat de Cicle Mitjà va relacionar les figures geomètriques amb diferents peces de roba i a partir d’aquí  van dissenyar un patró d’un Kimono tot mesusrant-se per parelles amb una cinta mètrica. L’alumnat de 3r i 4t també van poder gaudir d’un taller extern amb peces Kapla. Van poder crear construccions de diverses complexitats, diferents figures i animals.

DIADA DE LES MATEMÀTIQUES CICLE MITJÀ

Finalment, l'alumnat de Cicle Superior va dissenyar una habitació a escala, de manera cooperativa i barrejant-se amb companys de diferents cursos. En primer lloc, van dibuixar el plànol, tot afegint-hi les finestres, les portes i els objectes. Després, van haver d'ajustar-se a un pressupost, i tot consultant catàlegs i llocs web, van decidir què inclourien a la seva habitació. Els resultats van ser del tot originals! A la tarda, va poder jugar a jocs on la matemàtica i la lògica estaven ben presents. Diada Matemàtiques CS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada