Durant aquest segon trimestre, els alumnes de 5è seguim fent activitats per tal de cohesionar el grup i així treballar millor cooperativament. En aquesta ocasió, aquesta activitat consistia en agafar el nom d'un company a l'atzar i escriure-li un missatge, en forma de carta, seguint un guió establert pel mestre amb anterioritat. El text inclou les qualitats del destinatari i alguna cosa que, segons el parer de l'autor de la carta, hauria de canviar.
La carta no es signa, sino que inclou una petita descripció de l'autor. Després, entre tots intenten esbrinar qui és l'autor de la carta mitjançant les pistes que ha deixat.
Amb aquesta activitat, els alumnes van mostrar la seva gratitud als altres i van reflexionar sobre allò que haurien de millorar.
<
Va ser molt divertit perquè la gent et deia les coses positives que tenies i,et sentias bé.
ResponEliminaMarc Gálvez 5èB
Em va agrada molt aquesta activitat,em va agrada per igual fer la carta com rebre-la.
ResponEliminaM'agradaria que la repetíssim.
Laia Farràs
5èB
Maria López Farràs
ResponEliminaL'activitat en si va ser divertida igualment que a mi em van fer una carta negativa un alumne però després vaig recibir una carta nova amb tot positiu !!! GRACIES DELEGATS!!! :-)
5éB
EliminaNo es diu recibir es diu rebre.
EliminaCesc Busquets 5èB
A mi em va agradar molt, perquè és agradable rebre una carta d'un company, que diu coses boniques de tu.
ResponEliminaVa ser molt divertit!!!!
Martina Codina i Vilarrasa
5èB
Oriol Bernat Vallribera:
ResponEliminaA mi personalment m'ha agradat molt perquè es com un amic invisible i pots conèixer millor els companys de la classe.I m'agrada molt rebre coses de gent que no se qui es i a més a més m'intriguen molt totes aquestes coses.